luni, 16 februarie 2009

15 in 16 spre 17


Am invatat sa zambesc, sa rad, sa simt, sa aud, sa vad, sa traiesc, sa iubesc.
Am vazut ce inseamna o minune. Am simtit cum se imbratiseaza cu caldura. Am auzit cum suna bataile unei inimi inflacarate. Am ascultat vocea unui inger ce-mi canta. Am gustat dulceata buzelor inundate de iubire intr-un sarut. Am dus dorul aproape in fiecare zi. Am sarutat lacrimi dulci si amare. Am adunat un zambet de milioane de ori. M-am pierdut in aceeasi privire de mii de ori. M-am refugiat in acelasi loc de cate ori am simtit nevoia(in fiecare clipa). Am fost purtat pe culmile inalte ale fericirii. Am indraznit sa nu mai visez, caci visul e realitate.
M-am daruit cu toate fiinta mea. Am oferit ce am mai bun. Am renuntat la rau. Mi-am invins temerile. M-am linistit. Am eliberat misterele unui suflet. Am gasit mai mult decat cautam. Am tot ce e mai frumos, mai minunat, mai misterios. Am renascut.
Avem 15 in 16 spre 17...
Vei continua, voi continua, vom fi.
Va urma...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pentru ca meriti. Meritati.