joi, 25 noiembrie 2010

Alter Bridge

I-am auzit prima data pe Vh1 si mi-am zis ca seamana un pic cu Creed. Ca mai apoi sa aflu ca trei dintre cei patru membri au facut parte din Creed. Poate si asta e unu din motivele pentru care imi place ceea ce canta.
Un rock antrenant, o chitara ce suna bestial, tobe fenomenale la care se adauga o voce ce parca poate canta orice note. Prestatia live... exceptionala!
Multi considera ca influenta Creed se simte prea tare si astfel sunetul Alter Bridge nu este original. Pentru mine insa cele doua difera mult, le ascult altfel, le percep diferit sunetul si mesajul versurilor. Chiar daca au cantat 11 ani pentru Creed, Tremonti, Marshall si Scot Phillips dispun de destul talent astfel incat sa poata veni cu ceva original pentru noua trupa, iar cele 3 albume scoase pana in prezent, cred eu, sunt dovada a ceea ce am spus. Bineinteles ca la unele parti se simte asemanarea, dar asta se intampla la orice formatie care are ca model un predecesor mai bine cotat.
Una peste alta, Alter Bridge suna foarte bine si sunt de parere ca muzica lor poate fi ascultata si de cei care nu sunt neaparat fani ai genului rock. Auditie placuta!










Niciun comentariu: