miercuri, 17 iunie 2009

Al 19-lea 16


(Imi cer scuze pentru intarziere...)
Nu imi masor iubirea in timp. Dar imi place sa vad cum se aduna zilele una cate una la ceea ce e NOI. Pentru ca fiecare zi e iubire, pentru ca in fiecare zi ma trezesc iubindu-te si adorm la fel.
Iubirea se masoara in intensitatea cu care bate inima, in minunatia zambetului, in fericirea sufletului, in tinutul de mana, in imbratisari, in fiorii unei usoare atingeri, in lacrimile de fericire, in dor, in puritatea sentimentului, in dorinta de a-i aduce fericire celui pe care-l iubesti, in momentele grele cand esti alaturi de cel iubit, in modul in care doua existente se contopesc devenind una, in masura in care persoana iubita devine totul pentru tine...
Te iubesc in fiecare zi. Si asta, plus faptul ca si tu ma iubesti in fiecare zi, imi aduce fericirea sufletului. Cel putin la fel de fericita vreau sa te simti si tu stiind ca inima imi bate mai puternic doar pentu tine. Chiar daca uneori dorul e mare si imi cuprinde intreaga fiinta imi aduc in fata ochilor imaginea zambetului tau minunat si atunci zambesc si eu, imi iau puterea sa mai rezist o zi, doua... Cand ma tii de mana si sa ma imbratisezi, stiu sigur ca orice e rau in lume nu ma poate atinge pentru ca puritatea sufletului tau, si deci a iubirii tale, nu lasa sa patrunda intre noi nimic altceva decat bucurie, fericire. Iar apoi, cand iti plimbi degetele prin parul meu sau iti aluneca usor pe pielea mea, simt fiori care ajung pana in varful degetelor. Si cand iti sarut lacrimile fierbinti de fericire... ma umplu de iubirea lor, ma umplu de tine si devenim un singur suflet, o singura flacara ce arde in iubire, o singura stralucire in infinitul universului. Toate acestea, iubita mea, ma fac sa spun : esti totul pentru mine!
Nu imi masor iubirea in timp. Dar la fiecare 16 vreau sa-ti multumesc. Pentru tot. Adunand luna cu luna, vreau sa amintesc de inceputul intr-o noapte de iarna si de vesnicia care va fi:)
La multi ani iubirii noastre >:D< !

4 comentarii:

Paula spunea...

esti minunat>:D< Te iubesc

casu spunea...

suntem minunati>:D<
Tare. Verde. Infinit>:D<

Caro spunea...

ce tare suna al 19-lea 16...iuuui:D imi place:D

>:D<

casu spunea...

te iubesc>:D<