duminică, 21 iunie 2009

tamada.ro

Deoarece pentru articolul de saptamana viitoare trebuie sa termin o carte, am decis ca in postarea de saptamana asta pentru concurs sa multumesc celor care au initiat acest "proiect", daca pot sa-l numesc asa.
E primul concurs de care am auzit pana acum care premiaza participantii pentru ca au citit sau citesc. Poate daca ar fi mai multe astfel de concursuri si numarul persoanelor care ar citi mai mult decat ziarul ar creste considerabil. Pentru ca vedem la televizor, in presa, pe internet tot felul de concursuri mai degraba de incultura generala decat de cultura generala. Concursuri ce presupun fie noroc fie forta fizica, fie sa te faci de ras in public. Prea putina lume mai pune pret pe cultura. Cei de la tamada.ro sunt printre putinii care incearca cat mai mult sa implice in activitatile lor publicul larg, concursul "Promovez lectura" fiind un argument in favoarea acestei idei. Era normal ca premiile oferite sa fie in carti dar sub acest aspect sta acelasi indemn de a citi. Citesti->Castigi. Castigi-> Citesti mai mult.
M-am alaturat campaniei nu doar din dorinta de a-mi mari numarul cartilor din biblioteca ci si pentru a da mai departe acest mesaj catre toti tinerii si nu numai. Am observat ca au fost destui participanti, probabil ar fi fost si mai multi daca campania era promovata si in mass-media(poate a fost, eu n-am vazut). Daca aplicam metoda cresterii exponentiale si fiecare participant a dat mesajul mai departe altor trei persoane, care la randul lor au dat mai departe altor cinci persoane si tot asa, se ajunge la un numar impresionant de persoane care au auzit macar de "Promovez lectura". Omul, curios din fire, a cercetat si aflat cu ce se ocupa tamada.ro si daca nu l-a stimulat sa citeasca o carte, macar a descoperit un univers plin de oameni pasionati de carte in care va putea intra oricand doreste, oricand se simte pregatit.
Asadar, doresc in primul rand sa felicit tamada.ro pentru initiativa lor si apoi doresc sa le multumesc ca mi-au dat posibilitatea de a participa la acest concurs si de a comenta alaturi de alti cititori pe marginea cartilor citite. Personal, astept si alte astfel de concursuri care sunt convins ca vor avea un succes mai mare decat "Promovez lectura" si de asemenea un numar mai mare de participanti.
Felicitari castigatorilor de pana acum:)

21 de comentarii:

Paula spunea...

multumim! felicitari si tie:)

Paula spunea...

si felicitari si Tamada:) intr-adevar o initiativa oricand binevenita:d

Anonim spunea...

pe langa faptul ca e printre putine concursuri pentru cititori, are avantajul(pentru participanti) castigului instant

Anonim spunea...

pe langa asta, cred ca ne ajuta sa ne evaluam lectura

Paula spunea...

si se castiga carti:x:x:x le vreau pe toate:D

bing_bang spunea...

mult succes in continuare!!!

leaf spunea...

felicitari ca te-ai alaturat lor!!!

Anonim spunea...

ce carte trebuie sa termini????:D

Anonim spunea...

vezi ca e deja "saptamana viitoare"

Anonim spunea...

cate etape mai sunt? mai avem timp sa participam???

Anonim spunea...

cate etape mai sunt? mai avem timp sa participam???

Anonim spunea...

cate etape mai sunt? mai avem timp sa participam???

Anonim spunea...

oooopss... ce-am facut? :-?

casu spunea...

lumea sofiei...am terminat-o, mai tre sa scriu articolul:P si asta eultima etapa

Paula spunea...

Lumea Sofiei :X:X:X abia astept postarea

green_bell spunea...

si eu am citit Lumea Sofiei 8-> e foarte foarte tare

Paula spunea...

mi-o placut ideea cu "metoda cresterii exponentiale" :)) habarnaveam ce-i aia:D sunt o filoloaga, vai de'amaru meu

Paula spunea...

Citesti->Castigi. Castigi-> Citesti mai mult.
drept ii :d

PS. cica: introduceti caracterele pe care le vedeti in imaginea de mai sus: "rediona"

Caro spunea...

Stii ce?..o sa ma critic scurt si sincer..o sa ma critic pentru ca nu am spus nici macar o data ca "promovez lectura" si pentru ca nu mi'am terminat de citit cartea pe care am inceput'o la pasti..si pentru ca singurele carti pe care le'am citit lately au fost Biologie Manual pentru clasa a XI-a de doamnele Elena Hutanu Crocnan si Irina Hutanu, editura didactica si pedagogica...cartea cu comentarii la romana..si cateodata cartea de chimie..si ma stim asa...pe alta lume, si mi'e rusine de mine si ciuda pe voi cand vad ca voi cititi si eu..am lasat literatura pentru mai tarziu..dar si cand va veni acel mai tarziu, IMI PROMIT ca voi citit tot ce sufletul meu tanjeste acum!!!

Caro spunea...

aaa..am uitat:)
Felicitari pentru cele doua cuvinte si imi voi permite sa spun ca prin postarile tale si ale Paulei spun si eu ca promovez lectura! (Daca ma lasati sa spun..:) )

Paula spunea...

mai vrem concuuuurs :((